Laatupolitiikkamme kuvaa laadunhallintamme periaatteet, tavoitteet ja vastuut. Se on johdettu toiminnallisista linjauksistamme.
Tehtävämme
Poliisiammattikorkeakoulu on tiedon ja osaamisen tuottaja.
Asiakkaamme
Asiakkaitamme ovat koulutuksiemme opiskelijat, poliisiyksiköt ja työelämä sekä yhteiskunta.
Teemme työtä yhdessä kumppaniemme kanssa.
Kehittämisperiaatteemme
Jatkuvan kehittämisen PDCA-malli (suunnittele, toteuta, arvioi, kehitä) jäsentää laadunhallintamme menettelyt ja toimijat sekä varmistaa jatkuvan tietoon perustuvan kehittämisen.
Tavoitteemme
Laatujärjestelmämme tavoitteena on taata, että
- toimintamme tähtää tulevaisuuteen
- korkeakouluyhteisömme osaa, oppii ja hyödyntää palautetietoa
- kumppanuutemme ovat vahvoja
- toimimme yhteiskunnallisesti vastuullisesti, avoimesti ja vaikuttavasti.
Vastuumme laadunhallinnassa
Me kaikki toimimme asiakaskeskeisellä asenteella ja kehitämme osaamistamme ja työtämme.
Jokainen meistä seuraa ja arvioi toimintaympäristömme tilaa ja muutoksia.
Prosessiemme vastuuhenkilöt ylläpitävät ja kehittävät menettelyitä yhteistyössä muiden kanssa.
Johtomme on sitoutunut laatutyöhön sekä päättää sen periaatteista ja linjauksista.
Asiakkaillemme ja kumppaneillemme tarjoamme mahdollisuuden osallistua toimintamme suunnitteluun, arviointiin ja kehittämiseen.
Laatukulttuurimme perusta
Toimintamme perustuu poliisin yhteisiin arvoihin, jotka ovat oikeudenmukaisuus, osaaminen, palvelu ja henkilöstön hyvinvointi. Rakennamme yhdessä kulttuuria, joka täyttää asiakkaidemme tarpeet sekä tuottaa heille arvoa ja hyvinvointia.
Laatupolitiikka kuvana